دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

گلایه ازخدا


گلایه برخدا

بازخدایا دریغ کرده ای

 شوره زارامیدم را!!

دوست دارم گریه هایم را،ولی

دریغ از قطره ی اشکی

مرادل خوش به چه آفریدی

به قسمت که ازمن بریدی

یا که مشتی خاطرات کودکی

کودکی راتوفهمیدی ولی

بغض هایم در جوانی را

آه ه ه ه ه ه ه ه ه...

ندانستی، نفهمیدی

بازخدایا دریغ کرده ای

 شوره زارامیدم را!!

بیعاری شده کارم تومی دانی ،ولی

خریت را ندادی وعده ای

نمی دانی

به من دادی توخوشبختی، ولی

سبب  را ندادی

یعنی خری

توگفتی خوش باش وبامن باش، ولی

نگفتی بایدخرشوی مثل علی، نقی

خداوندا دیگربس است عشق سگی

توبه کردم بده همان نان لمی

تا خوریمو شادشویم مثل سگی

که بازدعشق خودرامفتکی به نان لمی

                                                                                                                                                 توریسکه

 

برای خوشبخت بودن به هیچ چیزنیازی نیست جزنفهمیدن پس تامی توانی خرباش تاخوش باشیdr.shareati

 

درانتظارتون ثانیه هارو میکشم

درپناه ایزدپاک باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:19 http://baran1987.blogsky.com

سلام،با چه اسمی می خواین لینک تون کنم.اگه به عنوان دوست قبولم داشته باشی،بهت پیشنهاد میدم مطالبت رو با فکر بیشتری انتخاب بکنی،منتظر جوابت هستم.

زیر خط سکوت دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:24 http://www.sukut. blosky.com

راست میگی در مورد نوشته آخرت حرف میزنم مخصوصا ابیات آخرش چند روزی در خاطرها خاهم ماند به اجبار.... راستی به من هم سربزنی خوشحال می شم

ناشناس سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:28

سلام،وقت کردین نوشته های من رو هم بخونید نظر بدین،منتظر نظراتتون هستم.خدانگهدار

درودبرتودوست ناشناس من
آخه دوست عزیزیه آدرسی چیزی همینجوری که نمیشه واست حرافی کنم منتظرت میمونم
برود

مهران چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:57 http://moje-abi-pm.loxblog.com

مرسی
وبت مثل قبل عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد