دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

رهایی

 

 

آگهی  رهایی 

راه درجهان یکی است وآن راه راستی است

                                             آرامش ابدی را در روزی دیگرخواهم یافت

                                                                                 آسمان رادرخواهم نوردید

                                     ودر یادها اندک زمانی خواهم زیست به اجبار

                                                                      خواهدمرد چندروزی با من مادرم

                                                  وسردی خاک رااحساس خواهدکرد

با نهایت سرور وشادباش درگذشت  جوان شادکام توریسکه رابه تمام آشنایان ودنیا زدگان اعلام میداریم

شرکت شمادوستان وآشنایان درمراسم ولیمه حیوانات شهرباعث شادی روح درگذشته میباشد

جشن رهایی به همین مناسبت درتاریخ اول مهر درتالاربزرگ شهربرپامیگردد

چاپ برای عموم آزاداست 29/2/90

  .

.

.

 

 

نوشته ها 

نوشته هایم مال من است 

دفترخاطرات شبهای من  

 

له شده برکاغذA4 جوهرخودکارمن است

نوشته هایم مال من است 

  

تایپ شده برهاردمن ووبلاگ من است

نوشته هافریادمن ودرک من  

  

حاصل  سوختن خاکستر نسل من است

نوشته هایم حک شده بر قبرمن است  

 

اعلام ترحیم روی دیوار

 پایان من است

                                                                      توریسکه 

 بازم  کامنت بزارهمیشه 

چون که بی تو نمیشه

نظرات 8 + ارسال نظر
النا. این منم...زنی... پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:55 http://anaa.blogsky

مرگ پایان نیست یک اغاز است.
اما با اینحال دوست ندارم درمورد مردن عزیزانم حتی با این مفهوم بیاندیشم.
حتی تو توریسکه.
......
من طبع شعر ندارم . که به روانی تو حسم را بیان کنم و چه حیف

النا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:56

حال و روزم این روزها اصلا خوب نیست . کاش توریسکه مرا هم با خودت می بردی.

النا. این منم ...زنی... یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://anaa.blogsky.com

سلام دوست عزیز:
اگر تمایل به تبادل ایمیل داری در ارتباط با مسائل زنان در هر حوزه ای لطفا ایمیلت را بفرست یا انکه به وبلاگم بیا و نظر خود را اعلام کن.
(البته من ایمیل شما را دارم اما نمی دانم تمایلی برای شکل گیری یه گروه دوستانه از دختران وبلاگ نویس دارید یاخیر؟)
ممنون

donya سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:31 http://www.donyabony.blogfa.com

خوشحال میشم سر بزنی

کورش چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 http://www.goleazizam.blogfa.com

سلام به شما
بینهایت ازت ممنونم که به خلوت درد دلهام امدی ونظر گرمت رو جا گذاشتی ومنو لینک کردی واقعا ممنونم ازت
بهمین نام درد دلهای شبانه که منو لینک کردی ممنونم
منم با اجازه شما ادرستون رو لینک میکنم وباعث افتخارمهو با اجازه اتون با همین نام دل نوشته های توریسکه شما رو لینک میکنم
امیدوارم که همیشه شاد وسلامت وموفق باشی

donya چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 http://www.donyabony.blogfa.com

salam mer30 ke oumadiiiiiii linket kardamn

النا. این منم...زنی... پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 http://anaa.blogsky.com

توریسکه عزیز.
بخدا من تقصیر ندارم. وبلاگت خیلی احساسی و بیشتر به وبلاگ دخترانی می مونه که زخم خورده اند.
.....................
بهرحال برای ما فرق نمی کنه دختر و پسر هم نداره. دوست خوب و وبلاگ خوب مهمه

amir چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:38


slam khufi donya?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد