دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

بی راهه



 باتاخیر بسیاراومدم   

بازم ازخودم ازدنیا ازخدا گله دارم

گله دارم که دیگه نقابهامون جزیی ازوجودمون شده ودل کندن ازشون اراده ای میخوادپولادی

ولی من که عهدبستم تااونجایی که بتونم نقابهاموکناربزنم

حتی اگه یک نقاب هم باشه امیدوارکننده اس

خداراگله مندم چون روح پاکشو آلوده به کثیفی های آدمی کرد،وپاک کردنش بامعیارانسانیتوبه عهده ماگذاشت

یکی ازتضادهای جامعه مونو براتوت مینویسم تاادامشو به شمابسپارم حتما اگه خواستین تووبم میذارمشون

راننده که صبح زود با نمازصبح ازخواب بلندمیشه صبحانشو که میخوره ذکرشو میگه وسرکارمیره اولین مسافری رو که به مقصد رسوندباتعارفات زیادمیگه نه قابل شمارونداره ولی پشت نقابش نهیب میزنه اگه پنج هزاری دادیه جوری که بشه یاهرجوری پانصدازش بیشربتیغم و...

کهنه نقاب زندگی تاشب روصورتای ماست   گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداست                

 

اگه تونستیم واسه یه دفعه به قول شاعرقدبکشیم ازپشن نقاب وبه جای خودمون حرف بزنیم نه نقابمون

                                                             امیدوارم

 .

.

.

خداوندا

این چه عشقی است

که برده انسان بودن راازمن ز یاد

اگرعاشق توبودی معشوقه ات ما

پس چراکرده ای مارازخودای بی وفا

بازجدا....

که خرسندازخاک توو نام توبودیم

روح دمیدنت برمابارگرانی بود،ندانی

خداوندا

اگر عاشق کشی رسم  است

کشتن چون تویی راسزاست

تو که خودعاشق ترینی

                                                                         توریسکه

 

منتظرخاطره شدنتون هستم

یادکردنتون برام آرزو وشادی هرروزمه

پس زودی بیاین پیشم

نظرات 7 + ارسال نظر
کارو یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:51

سلام. نه واقعا این طور نیست، من به بلاگت خیلی سر می زنم، ولی کامنت نمی کنم، چون با گوشیم میام و با اون نمی شه کامنت کرد، یعنی می شه ولی سخته. الان هم با لپ تاپ اومدم که دلتو به دست بیارم . در کل هم کمتر می تونم بیام نت چون واقعا سرم شلوغه. امیدوارم همیشه موفق باشی.

عبدالعلی میرزانیا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:56 http://hana89.blogfa.com/

سلام هم قبیله :

وای از دل آئینه در این فصل نقاب

از غربت یک چشمه در این دشت سراب

تا در پس هر چهره شغادیست نهان

یک ریگ زند فتنه ی صد چهره به آب

به دل مشغولی های لکی پارسی ما سر بزن

اروشا - اسم مستعار پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:53

این نوشته های شماست !!!
----------------------------------------

درود
تازه داری یواش یواش مث من میشی
راستی فکرکنم میشناسی البته چون سرویس دهی لوکس پایین اومده توبلاگ اسکای باهمون آدرس قبلیم یه وب دارم البته اگه منویادت بیاددانشجوی سال آخر
حتما پیشم بیامنتظرم نذار
بدرووووووووووود
-------------------------
ولی من شما را به یاد نمی یارم !!!!

سحر جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:48 http://rina1991.blogfa.com

عزیزم مثل همیشه عالی بود!
خیلی دوست دارم...

تبسم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:27 http://tabassom20.persianblog.ir

سلام دوست عزیز. شما هم لینک شدید. نوشته هاتون خیلی زیباست از ته دل و ساده و صمیمی و شیرین. موفق باشی

توریسکه جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 http://www.khosravilak.blogfa.com

دوست عزیزم کاملا درکت میکنم
خداوند بهت صبر بده . من رو شریک غمهات بدون .
بدرود

reza یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:02

سلام
خیلی قشنگ بود امیدوارم همیشه موفق باشی
من یه بار تو عشق شکست خوردم ولی از خدا میخوام که هیچکسی اگه واقعا لیاقت عشقو داره تو عشقش شکست نخوره .............................................................
.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد