دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

بی راهه



 باتاخیر بسیاراومدم   

بازم ازخودم ازدنیا ازخدا گله دارم

گله دارم که دیگه نقابهامون جزیی ازوجودمون شده ودل کندن ازشون اراده ای میخوادپولادی

ولی من که عهدبستم تااونجایی که بتونم نقابهاموکناربزنم

حتی اگه یک نقاب هم باشه امیدوارکننده اس

خداراگله مندم چون روح پاکشو آلوده به کثیفی های آدمی کرد،وپاک کردنش بامعیارانسانیتوبه عهده ماگذاشت

یکی ازتضادهای جامعه مونو براتوت مینویسم تاادامشو به شمابسپارم حتما اگه خواستین تووبم میذارمشون

راننده که صبح زود با نمازصبح ازخواب بلندمیشه صبحانشو که میخوره ذکرشو میگه وسرکارمیره اولین مسافری رو که به مقصد رسوندباتعارفات زیادمیگه نه قابل شمارونداره ولی پشت نقابش نهیب میزنه اگه پنج هزاری دادیه جوری که بشه یاهرجوری پانصدازش بیشربتیغم و...

کهنه نقاب زندگی تاشب روصورتای ماست   گریه های پشت نقاب مثل همیشه بی صداست                

 

اگه تونستیم واسه یه دفعه به قول شاعرقدبکشیم ازپشن نقاب وبه جای خودمون حرف بزنیم نه نقابمون

                                                             امیدوارم

 .

.

.

خداوندا

این چه عشقی است

که برده انسان بودن راازمن ز یاد

اگرعاشق توبودی معشوقه ات ما

پس چراکرده ای مارازخودای بی وفا

بازجدا....

که خرسندازخاک توو نام توبودیم

روح دمیدنت برمابارگرانی بود،ندانی

خداوندا

اگر عاشق کشی رسم  است

کشتن چون تویی راسزاست

تو که خودعاشق ترینی

                                                                         توریسکه

 

منتظرخاطره شدنتون هستم

یادکردنتون برام آرزو وشادی هرروزمه

پس زودی بیاین پیشم

دوستی وترس

درودبرپیروان راستگوترین راستگویان 

این همون ترسی بودکه دامنگیرم شدهمون چیزی که من،کسی که به نترس بودن شهرت داشت درآخر اقراربه داشتنش کرد

بادابادماکه رک هستیم،بی ریا،نترس اینبارهم راستگویی پیشه میکنیم

درسته پرازپارادوکس های حادهستیم ولی بااین احوال که داریم ازسرماهم زیاده

کاش آدلربزرگ برای تضادهای زمان امروزماهم راه حل کاربردی تری ارائه میکردیاکه روانکاویی به چیره دستی فرویددارویی جادویی اختراع میکردمرحمی بردردهای بی پایان بشریت

 
 

دوستت دارم

میترسم ازدوستت دارمهای بی جواب

نمره های بی صدآفرین دفترم درکلاس

زیرده ودوباشه امتیازمن

یاکه بدتربازخردادوشهریور

همین جمله نیست معنی دوستت دارم

عشق است که پادرمیانی میکند

Loveراباواژه معنامیکند

                                                         توریسکه  

 

دوستای خوبم دوستون دارم ودوست دارم درموردپارادوکس هایی که خودمون داریم یاتوجامعه مونه باهم تبادل نظرداشته باشیم نظراتتونو توآپای بعدیم میذارم راستی همونجری که خواستین رنگ نوشته هاموبرای راحت خونده شدن عوض کردم 

نمیگم بدرود چون زودی برمیگردم