دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

شب نخوابی

درودبرهمه دوستای همیشه همراه من همتونو دوست دارم وازاهورای پاک میخوام به آرزوهای زیباتون برسین.

چندروزی روبه خاطر درسام وزندگی اجباری درذهن خستم نتونستم یادآورتون باشم ولی همیشه به یادتون بودم وهستم چون من بدون شمانمیتونم باشم پس تاوقتی باشمام زنده م. 

  

شب نخوابی

جنگ وجدل توسرم 

شاید باتوحرف زدم 

فکرت هنوزکنارم ریشه داره تو دلم

وحشی شده افکارم بیخوابی شده کارم

پریشانی ذهنم دفترخاطراتم  

همدم شب نخوابیم

کیبوردوتایپ هایم 

فکرت هنوزکنارم ریشه داره تو دلم

نوشته های دلم،جریمه های مشقم 

خراب اندرخرابی شعر دل بیمارم

تاصبح که خواب ندارم مثل چشام خمارم 

نئشگی فکرتوخرمگس سرایم

چرندیات بابا وزوز توی مغزم 

فکرت هنوزکنارم ریشه داره تو دلم

ساعت روی دیوارسوهان زده خیالم

آرامش شبارودیگه که من ندارم

آخه توشب نخوابی شدم مثل خدایم 

نم نم  بارون  شب داره میده جلایم

میشوره بازدوباره خط خط داده هایم 

                                                                                  توریسکه

.

.

.

مطلبی روکه درزیرمیخونیدتویکی ازسایتها خوندم و روی من خیلی تاثیرداشت امیدوارم شماهم خوشتون بیاد

 

سارا

معلم عصبی دفتر رو روی میز کوبید و داد زد: سارا... 

دخترک خودش رو جمع و جور کرد، سرش رو پایین انداخت و خودش رو تا  جلوی میز معلم کشید و با صدای لرزان گفت: بله خانوم؟ 

معلم که از عصبانیت شقیقه هاش می زد، تو چشمای سیاه و مظلوم دخترک خیره شد و داد زد: 

چند بار بگم مشقاتو تمیز بنویس و دفترت رو سیاه و پاره نکن ؟ هـــا؟! فردامادرت رو میاری مدرسه... می خوام در مورد بچه بی انضباطش باهاش صحبت کنم! 

دخترک چونه ی لرزونش رو جمع کرد... بغضش رو به زحمت قورت داد و آروم 

 گفت: 

خانوم... مادرم مریضه... اما بابام گفته آخر ماه بهش حقوق می دن...  

اونوقت می شه مامانم رو بستری کنیم که دیگه از گلوش خون نیاد... اونوقت 

 میشه برای خواهرم شیر خشک بخریم که شب تا صبح گریه نکنه... اونوقت... 

اونوقت قول داده اگه پولی موند برای من هم یه دفتر بخره که من دفترهای داداشم رو پاک نکنم و توش بنویسم... اونوقت قول می دم مشقامو... 

معلم صندلیش رو به سمت تخته چرخوند و گفت بشین ساراو کاسه اشک چشمش روی گونه خالی شد 

منبع:اینترنت

.

.

.

اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید(کوروش بزرگ) 

 

دریادها به نیکی ماندگارباشید 

مثل همیشه منتظرتون هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد