دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دل نوشته های توریسکه

گفتارنیک-رفتارنیک-کردارنیک

دوستی وترس

درودبرپیروان راستگوترین راستگویان 

این همون ترسی بودکه دامنگیرم شدهمون چیزی که من،کسی که به نترس بودن شهرت داشت درآخر اقراربه داشتنش کرد

بادابادماکه رک هستیم،بی ریا،نترس اینبارهم راستگویی پیشه میکنیم

درسته پرازپارادوکس های حادهستیم ولی بااین احوال که داریم ازسرماهم زیاده

کاش آدلربزرگ برای تضادهای زمان امروزماهم راه حل کاربردی تری ارائه میکردیاکه روانکاویی به چیره دستی فرویددارویی جادویی اختراع میکردمرحمی بردردهای بی پایان بشریت

 
 

دوستت دارم

میترسم ازدوستت دارمهای بی جواب

نمره های بی صدآفرین دفترم درکلاس

زیرده ودوباشه امتیازمن

یاکه بدتربازخردادوشهریور

همین جمله نیست معنی دوستت دارم

عشق است که پادرمیانی میکند

Loveراباواژه معنامیکند

                                                         توریسکه  

 

دوستای خوبم دوستون دارم ودوست دارم درموردپارادوکس هایی که خودمون داریم یاتوجامعه مونه باهم تبادل نظرداشته باشیم نظراتتونو توآپای بعدیم میذارم راستی همونجری که خواستین رنگ نوشته هاموبرای راحت خونده شدن عوض کردم 

نمیگم بدرود چون زودی برمیگردم

نظرات 4 + ارسال نظر
donya دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 http://www.donyabony.blogfa.com

saalam misii az doat

mamam merrrrrrrrrrrrrrrsi az oooooooooooomadanet
!!!!!!fekresho bokon

النا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 http://anaa.blogsky.com

سلام خوشحالم که آپ شدی. امیدوارم این رفتنها دیگه خیلی طول نکشه.
..............
موضوع خوبی انتخاب کردی.
من هم دچار تناقضات زیادیم اما از همه مهمتر بقول یونگ درگیر و دار دو بخش زنانه و مردانه ام توی شرایط بحرانی ام.
...............
خیلی سخته وقتی مشکلی پیش میاد باید هم نشکنی و قوی باشی و هم بنتونی اشکات را کنترل کنی. خصوصا اگر مقابل فرد مشکلساز هم باشی
................
ای خداااااااااا

منو می شناسی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:33

سلام این روزا سرم خیلی شلوغه اصلا متوجه گذشت زمان نمی شم و وقت ندارم حتی به وبم سر بزنم طبق معمول بازم وسط نوشته هات مجبور شدم توقف بکنم و چند بار از اول بخونمش.یه سوال؟چرا فکر می کنی فروید که الان همه حتی هم وطن های خودش به بعضی نظریاتش ایراد می گیرن و داروهای تجویزیش رو فقط یه نمکی به روی زخمهاشون می دونن باید مخترع دارویی برای بشری که دیگه به این نتیجه رسیده که آزادی صرف و یا در تنگنا قرار دادن آدمها در موضوعات مختلف نمی تونه چاره ساز باشه؟یه چیز دیگه من به آدرسی که دادی رفتم باور کن احساس می کنم بین نویسنده ی اون وبلاگ و این وبلاگ هیچ تفاهمی نیست.نمی تونم به این نتیجه برسم که یک شخصیت واحد باشه.شب بخیر راستی نماز و روزه هات قبول التماس دعا

منو می شناسی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:28

سلام دوست خوبم نماز و روزه هات قبول عیدت هم مبارک بالاخره مسافرت هات تموم شد؟دلم می خواد دوباره برگردی به روزایی که حالت عالی بوده حال من هم بد نیست می گذره برات دعا می کنم بشی همون کسی که براش تلاش میکنی زودتر بهم سر بزن شاید وبلاگم و حذف کردم بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد